زلزله دیباج در استان سمنان را لرزاند (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) از کمک دانشجویان برای اثاث کشی خانه استاد تا معمای ترک تحصیل دانشجویان دکترا ! اتصالی برق پشت‌بام، منزل مسکونی را به آتش کشید + تصویر حادثه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افشاگری یک رسانه علیه قلیان اکسیژن| طرح مطالعاتی یامنفعت‌طلبی وبازی باسلامت جوانان؟ افشای راز قتل یکی از مدیران شهرداری به دست همسرش ماجرای استفاده بلاگر اینستاگرامی از آمبولانس در شیراز چه بود؟ پیش بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صدور هشدار سطح زرد در استان اعترافات تکان دهنده جوانی که مادر خود را به قتل رساند (۱۷ اردیبهشت) قصاص ۲ قاتل و فرصت دوباره زندگی برای سومین نفر کشف سه کیلوگرم تریاک از معده سرنشینان یک خودرو در بجستان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشدید نظارت بر اتاق‌های فرار تهران دستگیری متهم‌به‌جعل مهر‌های ادارات در مشهد شانه کردن مو چه تاثیری در سلامت و زیبایی آن دارد؟ رفع تندی غذا با چند راهکار ساده عوارض روانی سقط جنین روی مادر نقش موثر مامایی در کاهش آمار سزارین و افزایش زایمان طبیعی پوسیدگی‌های دندانی و افت عملکرد مغز و قلب | بیماری‌های دهان با بروز برخی سرطان‌ها ارتباط دارد هشدار! تزریق این دارو فقط باید در بیمارستان انجام شود آموزش عبور و مرور در خیابان را  از  خردسالی شروع کنیم
سرخط خبرها

ویژه تاسوعا و عاشورا؛ فعالیت ۲پایگاه اهدای خون در مشهد

  • کد خبر: ۴۰۶۹۹
  • ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
ویژه تاسوعا و عاشورا؛ فعالیت ۲پایگاه اهدای خون در مشهد
اسامی پایگاه‌های اهدای خون که در روز‌های تاسوعا و عاشورای حسینی فعال هستند، در اطلاعیه‌ای توسط روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی اعلام شد.
به گزارش شهرآرانیوز، در این اطلاعیه ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن ایام دهه اول محرم و سالروز شهادت سالار شهیدان امام حسین(ع)، فعالیت ۲پایگاه اهدای خون در روز‌های هشتم و نهم شهریور ماه مصادف با تاسوعا و عاشورای حسینی اعلام شده است.
 
نشانی پایگاه‌های اهدای خون
پایگاه‌های فعال اهدای خون در تاسوعا و عاشورا در مشهد، شامل پایگاه اهدای خون مستقر در مرکز رفاهی دانشگاه واقع در میدان شریعتی (میدان تقی آباد) ابتدای خیابان دانشگاه مقابل خیابان کفایی و پایگاه اهدای خون ثامن واقع در ابتدای بازارچه شهید آستانه پرست در مجاورت حرم مطهر رضوی است. 
 
زمان پذیرش
زمان پذیرش پایگاه‌های فعال اهدای خون، صبح از ساعت ۸ تا ۱۳ و عصر از ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰ اعلام شده است.
 
در اطلاعیه روابط عمومی انتقال خون خراسان رضوی از زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی حضرت ثامن الحجج(ع) دعوت شده تا با اقدام به اهدای خون به عنوان یک معروف پسندیده، ضمن برخورداری از اجر معنوی، در نجات جان همنوعان اهتمام ورزند.
 
در این اطلاعیه ضمن تاکید بر کمبود منابع در انتقال خون استان، پیشاپیش از اینکه ممکن است ناخواسته پاسخگویی و پذیرش داوطلبان در پایگاه‌های فعال اهدای خون با وقفه و کاستی همراه باشد، عذرخواهی شده  و از آنان درخواست شده تا با توجه به نیاز مستمر به فراورده‌های خونی، اهدای خون را محدود به مناسبت‌ها نکنند.
همچنین در این اطلاعیه به همراه داشتن کارت ملی برای پذیرش در پایگاه‌های اهدای خون و داشتن ماسک تاکید شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->